2009. november 2., hétfő

Kisherceg...

...amikor megfeledkezem a tudatos létezésről, ujra felbukkannak a blokkok a lelkemben, már napokkal előre van egy bevillanás, hogy valami történni fog...jelek!

Az uton hazafelé három autó rohant el mellettem, miközben próbáltam sávot váltani, alig kimondtam hangosan - ezek összemennek, egy perc telt el és a belső sávban ütköztek, csúnyán szívszorítóan . Megborzongtam, megijedtem....

Be kellett látnom, hogy Irigy és Féltékeny vagyok.
Nagyon sokszor próbáltam megfelelni másoknak, olyannak lenni mint ők. Néha jol lemásoltam őket és azt hittem olyan is vagyok. Gondoltam ha mindenki egyforma az a jó, az biztonságot ad, akkor közéjük tartozom, akkor mindenki SZERET :(
Időnként ma is előbukkan belőlem "a nyájszellem iránti igény" amikor hiányzik az ölelés és az elfogadás.
Amikor teher a szabad lét, és fárasztó a kutatás....

Az uszodában - miközben vártam várakoztam a fiacskámra beszédbe elegyedtem két anyukával...mindkettő férjezett két gyermek édesanyja és ugyan abban a lakóparkban él, ahol mi élünk...

Valahogy zavart, iritált ahogy az együtt töltött sielésükről meséltek - a tudata hogy van társuk, akivel együtt mentek pihenni, nekik van kihez hazamenni, fájt hogy Nekünk nincs olyan... Ellenszenvet éreztem, irigységet - ugy éreztem ezáltal én más vagyok, kevesebb náluk
Próbáltam az Ő szemükkel látni magamat és összeszorúlt a szívem... valahogy olyan sajnálatraméltónak láttam magunkat... Érdekes, hogy vannak olyan barátaink, akik szintén teljes családban nevelik a gyerekeiket és még sincs ugyan ilyen rossz irigy, megalázó érzésem...

Ez a két szülő ezt ébresztette fel bennem. Kevesebb vagyok náluk. Majd miután ezt az érzést haza vittem, a fiamnak adtam tovább - szegénykém!

Tegnap este odáig jutottam, hogy kifakadt belőlem - ugy sirtam hogy nem birtam abbahagyni - miután jól kisajnáltam magam írtam, leírtam mi zajlott le bennem.

A gyermekem szerint - anya semmi nem fontos csak hogy szeressenek és megölelt, megvigasztallak mondta és az összes ujjammal ami a kezem és a lábamon van, öllellek téged :))))
Ne sírj! Amikor valaki rosszat mond neked - emlékezz Rám, mert én is emlékezem rád, ha valaki bánt engem - mondta.

És tényleg semmi más nem számít, csak a szeretet, hogy legyen akit szerethess. Legyen akinek megmutathasd önmagad, akiről tudod hogy olyannak fogad el amilyen vagy, aki mellett tanulhatsz önmagadból még többet - aki felemel!

Csodálatos gyermekem van, nagyon jó tanító - nagyon boldog vagyok, hogy ilyen nagyszerű fiam van, ez az igazi siker. Köszönöm Neked kicsim!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése